5 Temmuz 2009 Pazar

Ilk is günüm

Santiyede ki ilk adim "insanlik için belki tamamen önemsiz ama benim için kocaman ve çok önemli olan" bu adimlari attim bugün santiyede. santiye kumu un gibi birseymis, bunu hatirladim emsalsiz staj tecrübülerimden. Nerdeyse undan daha ufak taneli bu kim inanilmaz birsey, özellikle de saglam rüzgar estigi vakit. Yürüdügünüzde ayyakkabiniz içine gömülür, heryeriniz kum içinde kalir, paçalarinizin rengi degisir ve tam bir marlboro erkegi olur çikarsiniz. Genede santiyede ki en sevdigim seylerden biridir bu kum, çok yumusak oynamasi acayip zevkli bir sey. Üzerinden araçlar geçtigi vakit tekerleklerin izinin kalmasi, ancak çok sert göründügüne bakmayin üfleseniz dagilir bu sert görünen kek dilimleri, tutunda üzerinde yürüdügünüzde ayyakkabinizin altini göstermenize kadar birçok özelligi vardir bu kumun. Islandiginda ise daha kalici bir iz birakabilirsiniz bunlarla ama çok heveslenmeyin en fazla bir kaç saatlik kalir bu izler, ardindan üserinden ya bir kamyon yabir insan geçer, hiçbirsey geçmese zaman ile gene dagilir. Sana ben kek yaptim tadinda bir kumdur kisacasi, insanlarin emegini ve alinterini içerisinde barindirir. Sonra bu kumlarin içerisinden bir hayat çikar. iste buna biz santiye diyoruz.

Hiç yorum yok: