5 Temmuz 2009 Pazar

Bir kere becermis bulunduk

Oha, milyon kere oha diyecegim ama ne yazik ki anlayabiliyorum. Bu ayni santiyede birlikte çalistigim insanin cinsel arzularini dindirmek namina birlikte oldugu kadini aldatinca vede üstüne yakalaninca birlikte oldugu insana "sus senide onun yanina koyar yaparim" demeden önce agzindan çikan kelimeler. "bir kere sikmis bulunduk" Bu kadar mi bir insanin degeri yada bir kadinin degeri. Düsünüyorum burada çevre insanlari, onlara hiç saygi duymadan vede "bunlarin yüzde sukadari orospu" diyerek kullanmayi simdilik anlamiyorum. Gerçek su ki türkmenistan kadinlari güzeller, en azindan genel olarak fizikleri belli bir ortalamanin üzerinde. Bizim ülkemizdende gelen abazan; kadin milletini bir oyuncakmis gibi yada sadece sex [buraya sex diyorum ama bu kelimeye kesinlikle layik olduklarini düsünmüyorum. Bu kelimenin bir çoskusu alimli olmasi bi tahrik ediciligi var. Ancak ortak konusmalarindan benim duyduklarim sadece mide bulandirici.] için varmis gibi gören, onlari üzerinde istedikleri gibi hükmetmek isteyen orospu erkeklerden midem bulandi. Bu kadar mi zavalli benim topraklarimin insani, yada ben bu kadr mi uzagim sevismekten. hersey sadece tatmin olmak mi. Buradaki insanlar fakir, ve hayatlarini geçindirebilmek için disaridan gelen ve onlar için inanilmaz fazla maas alan [burada ki halk için iyi bir maas 200 dolar, disaridan gelip çalisan bir insan ise ortalama 2000 ila 4500 arasi aliyor yani 10 ile 20 kati]erkekler ile yatiyorlar. Yani bu fiziksel varligini sürdürebilmek için, bir orospu erkegin kendi vücuduna hakim olmasina izin veriyor ve dahada içler acisi olan bu orospu erkek hiç vicdani sizlamadan bu kadin ile birlikte oluyor ve bunu ballandira ballandira insanlara anlatiryor. Midem kaldirmiyor.

Hiç yorum yok: