5 Temmuz 2009 Pazar

Hastalik

mide üsütmesi, besin zehirlenmesi, ishal gibi muhtesem bir üçlünün birlesimi garip bir hastalik devirdi beni. Allahima sükür atlatiyorum, simdi çok daha iyiyim. Santiyede ki ofiste az kalsin bayilacaktim. Kustukça rahatladim. Midemi ve bagirsaklarimi komple yikadim. Sonra serum taktilar. Hasta oldugumunun ertesi günü ise gitmedim. Tüm günümü yatarak geçirdim neredeyse. Umarim bu günü aylik izinimden düsmezler. Her cuma gelen mangaminda hala geçen sayisini okuyamadim. burada günler hizli geçiyor, çok fazla çalistigimiz için hissetmiyoruz geçen günleri. Isin kötüsü o kadar da hevesliydim günlük yazmak konusunda ama ne yazik ki daha bir sayfa bile yazamadim. Internet zaten yok. Buarada hiçbiryerde internet yok. Devlet halkin bilinçlenmesini ve bazi seyleri farketmemesini saglamak için bilinçli olarak internet hizmeti vermiyor. Bir eve çiktigin zaman 30 dolar gibi bir paraya interneti baglatabiliyormussun ama bayagi kisitlanarak veriliyormus bu hizmet. Isin komik yani burada normal bir maas yaklasik 150-200 dolar eger 400-500 dolar aliyorsaniz zaten kralsiniz gibi birsey. Simdi aylik internet üzreti ise 40 dolar, yani normal bir maasin 5te 1i. Yani iternete girebiliyor olmak fazlasiyla lüks burada. Memleketimdeki sagda solda ki wireless baglantilar aklma geldi birden. güya internet baglantisi bulabilirsem, master için okula arayacaktim birde peh peh. ilk baslarda zor olurmus ama sonra alisilirmis buraya. Birçok insan böyle diyor. Acaba birkaç ay sonra eve döndügümde nasil hissedecegim. Ilginç olacak kesinlikle. Burada odamin yarisi kadar bir alanda tam 2 kisi kaliyorum. Nerden nereye kesinlike. Bu arada eger kismet olursa hala subat ayi gibi sam'a gitmek istiyorum. Içimdeki çöl sevdasi gerçekmi görelim bakalim. burada gene az biraz birseyler var. Bakalim yoklugun ortasi olan çöl benim için neler barindiriyor. Insan gerçekten merak ediyor benim yerim neresi, yurdum neresi, hangi insanlar bekliyor beni. Arayacagiz ve bulabilecekmiyiz en sonunda. Bu arada çok alakasiz belki daha önceden söylemisimdir ama santiye de kadinin teki yasimi sordu 2. kere sanirim kizina bakiyor ancak kizi büyük bir ihtimalle kardesim yasinda. Adi Cennet, fizigi süper bir kiz, ilginç... Bazen canim çok yüksek sesli müzik dinleyip kaybolmak istiyor ancak burda "club" denebilecek çok az yer var. müzigi tenimin her yerinde hissetmek istiyorum, bastan çikarici oldu bayaa. Ve bitirirken "ey çöl bekle beni, gelecegim kollarina, yeterki sen sar beni issizliginla. Yürüyecegim kumlarinda bir gün bekle beni"

Hiç yorum yok: