6 Ocak 2008 Pazar

Çizemiyorrruuaaaaaammmm : ]

Allam bu nasıl bi başlıktır nedir bu. Şimdi ayın 9 unda şehircilik projesinin teslimi var, bugün ayın 7 si içimden bi hasti diyorum. Saat 00.14 lan en azından 24 saatte yakın bi zamanım var peki ben neden çizmiyorum. Ula çizemiyorum uşağum. çizebilsem zaten burada bunları yazmazdum değil mi? Peki neden mi çizemiyorum çok acayip konsantrasyonum bozuldu yok bi arkadaşa geldim zaten çizebilmek için ama oldu gene bişeyler ve benim konsantrasyonum bozuldu. Şimdi ben ne yapayım, yumurta geldi geldi kapımıza dayandı. Hiç olmayacak şeylerde gelir hiç olmamaları greken yerde patlarlar ya, öyle bişe. Lan zaten bu olaylar hiç olmaması gereken şeyler bunların bi doğru zamanları yokki uygun bi zamanda dışarı çıksınlar.

Bide en kazık durumlar nedir abi, her kez haklıdır değil mi, biri haklıdır diğeri haklıdır biri daha az haklıdır ama onu tam haklı yapan nedenler vardır. Şimdi herkez haklı olduğu zaman sen gel çık bu işin içinden. lan zaten herkez tam haklı kime kızacaksın. biri tam haksız olsa herkez ona boşalacak zaten ortam rahatlıycak değil mi. Yok ama. Ne oluyor sonra çizemiyorruuuaaaaamm. Oldu canım çok çizersin bu modda zaten. Yazıcam dur yazmanında doğru zamanı var tabi oda gelecek şimdi çizemiyorum diip kafayı yeme vaktim. yarında da sınav var çok şeker değil mi_?

Hiç yorum yok: